رادیو بدن

مدیریت فکر چیست؟

مدیریت فکر چیست؟

مدیریت فکر چیست؟ تفکر انیشتین می گوید: اگر می‌خواهید در زندگی و روابط خصوصیتان تغییرات جزیی به وجود آورید به گرایش‌ها و رفتارتان توجه کنید. اما اگر دلتان می‌خواهد تغییرات اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید باید نگرش‌ها و برداشت‌هایتان را عوض کنید. چون به محض اینکه برداشت تون رو تغییر میدید، همه چیز عوض می‌شود. یا به نوعی دیگه، کلید یا راه حل هر مسئله‌ای این است که به شیشه‌های عینکی که به چشم داریم نگاه کنیم؛ شاید هر از گاهی لازم باشد که رنگ آنها را عوض کنیم و در واقع برداشت یا نقش خودمان را تغییر بدهیم تا بتوانیم هر وضعیتی را از دیدگاه تازه‌ای ببینیم و تفسیر کنیم . چرا که آنچه اهمیت دارد خودِ مشکل نیست! بلکه تعبیر و تفسیر ما از آن است.

مطمئنا همه ما هر روزبا مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم. گاهی اوقات آنقدر مشکلات به ما فشار روحی وارد می کند که طاقت ما تمام می شود و بدبین می شویم و به زمین و زمان بد می گوییم و شروع به افکار منفی و مخرب می کنیم.
این هفته قرار به مقوله مهم مدیریت افکار بپردازیم. من علیرضا آزاد هستم کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک بدن، همراه همیشگی شما در رادیو بدن… همراه ما باشید درنگی کوتاه میکنیم بر می گردیم

رادیو بدن 109

تولید و پخش در رادیو بدن

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا