رادیو بدن

درشت نمایی یا فاجعه انگاری

درشت نمایی یا فاجعه انگاری

درشت نمایی یا فاجعه انگاری _ یکی از اساسی ترین راهکارها در شرایط فعلی جامعه، مدیریت هیجانات مان است. متاسفانه ما جامعه ایی با بنیان اضطراب هستیم. هر شایعه پراکنی که از هر منبعی که در شبکه های اجتماعی بدستمان می رسد به راحتی باور میکنیم و با نشر آن، رعب و وحشت را به دل هموطنان میاندازیم… و فراموش میکنیم خوداضطرابی و ترس و نگرانی، با افزایش ترشح کورتیزل در سطح خون، خوش باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود. در حالیکه یکی از روش های موثر برای مقابله با این ویروس، داشتن سیستم ایمنی قوی است.

بنابراین میتونیم با اجتناب از افکار ناسالمِ «درشت نمایی» و «فاجعه انگاری» در مورد کرونا، و با عمل کردن به توصیه‌های «سازمان جهانی بهداشت» و «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، زندگی خوبی را برای خود و هم‌میهنان‌ عزیزمان رقم بزنیم. چرا که اصولی ترین و درست ترین روش ها از طرف سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت اعلام می شود. پس، با تنظیم سطح اضطراب و مدیریت هیجان های ناکار آمد، کمک کنیم، از این بحران به سلامت عبور کنیم و یادمون باشه مطمئنا بهترین راهکار مقابله با این ویروس پیشگیری است.

رادیو بدن 164

 

از اینکه تا پایان این برنامه همراه من علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن بودید، صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشید. تا برنامه بعد خدا نگهدار…

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا