رادیو بدن

لاغری و سیستم بدن

لاغری و سیستم بدن

لاغری و سیستم بدن _ سلام میکنم به شما همراهان عزیز رادیو بدن ، که هر چهارشنبه ما رو از طریق سایت مدیریت استراتژیک بدن دبنال می کنید. امیدوارم که مثل همیشه پر قدرت و پر انرژی باشید و روزه و ماه رمضون هم زیاد بهتون سخت نگذشته باشه… اگه مطالب سایت رو دنبال کرده باشید حتما متوجه شدید که این هفته ما با معرفی یک کتاب تفکر سیستمی و یک مقاله موضوع تفکر سیستمی و سیستم سازی رو دنبال کردیم. در ادامه این بحث، موضوع برنامه امروز رو هم به سیستم لاغری بدن اختصاص دادیم تا بتونیم حداکثر استفاده رو از این موضوع کرده باشیم. پس همراه من علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن باشید. درنگی کوتاه میکنیم بر میگردیم.

رادیو 124

اگه دقت کرده باشید، در مطالب گذشته اشاره کردیم که شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های تفکر سیستمی این موضوع است که، متوجه شویم درخیلی از مواقع شرایط محیطی تعیین کننده رفتار ما، مشکلات ما و موفقیت‌های ما نیست. بلکه، این خود ما هستیم که می‌توانیم با شناخت بهتر سیستم‌هایی که در آن‌ها زندگی می‌کنیم(خانواده، جامعه، اقتصاد و …)، برای شرایط مختلف آماده باشیم و تصمیمات بهتری بگیریم.

خُب، با توجه به این موضوع، می فهمیم که برای درک مشکل یه سیستم، میتونیم اون رو به اجزاء سازنده کوچکترش تقسیم کنیم. یعنی درک کنیم که این سیستم از یک جزء و یک کل بوجود اومده. و همین کار باعث میشه که روابط بین اجزاء سیستم، که شامل عمل و عکس العملِ، رو بخوبی درک کنیم.

بدین ترتیب، تفکر سیستمی به عنوان رویکردی برای حل مسئله تعریف شده است. که تلاش دارد تعادلی بین تفکر کل‌نگر و تفکر جزءنگر برقرار کند. و هدفش اینکه از ایجاد عواقب ناخواسته توسط خود افراد و اقداماتشان، جلوگیری شود…

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا