رادیو بدن

نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت

نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت

نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت تعطیلات تابستونی هستش و، فصل مسافرت و گردش و تفریح… اما واسه یه آدم چاقی که داره رژیم لاغری رو دنبال میکنه؛ سفر به همان اندازه که می‌تواند لذت‌بخش و مفرح باشد، میتونه ضدحال و پشیمونی به بارآور هم باشه…! طوری که در آخر سفر حس می‌کنید دل‌تان می‌خواهد همیشه در خانه بمانید و همان سالاد و آب سبزیجات همیشگی خودتان را بخورید.

خب این خیلی طبیعی کسایی که رژیم دارند، توی مسافرت دچار محدودیت هستند؛ و شرایطی دارند که نمی‌توانند رژیم غذایی سالم خودشون را حفظ کنند. چون توی سفر به اندازه‌ی کافی با محل اقامت‌شان آشنا نیستید و نمی‌توانید از همان‌ فروشگاه همیشگی‌ نان چاودار، شکر یا برنج قهوه‌ای بخرند. خیلی از هتل‌ها هم نان رژیمی یا پنیر کم‌چرب برای صبحانه سرو نمی‌کنند و خیلی از محدودیت‌های دیگر؛ که در سفر وجود دارد که می‌تواند برنامه غذایی را مختل کند. و مانع حفظ تغذیه سالم ما شود.

و این در حالیکه، خیلی ها سفر را برای خوراکی هایی که در مسیر می خورند دوست دارند! چون آدم همش در طول سفر به رستوران می رود و بیشتر وقت ها با غذاهای رنگارنگ شهرهای دیگر سر و کار داره، که دلش می خواهد اون غذاها را امتحان کنه.

در ادامه‌ی این برنامه می‌خواهیم درباره‌ی تغذیه در سفر با هم صحبت کنیم.با ما من، پس همراه علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدنباشید، تا نکاتی برای حفظ رژیم لاغری در مسافرت به شما بگوییم که مطمئن هستم با انجام آن ها میتونید تغذیه سالمتری توی مسافرت داشته باشید. درنگی کوتاه می کنیم بر میگردیم…

رایو بدن 136

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا