رادیو بدن

چگونه خود را مرتبا به چالش بکشیم

چگونه خود را مرتبا به چالش بکشیم

چگونه خود را مرتبا به چالش بکشیم _ احتمالاً شما هم بارها و بارها با شکست در برنامه‌ریزی‌های خودتان مواجه شده‌اید. تصمیم گرفته‌اید، نوشابه را کنار بگذارید، انقدر شکلات نخورید، یا تصمیم گرفته‌اید روزی یک ساعت پیاده‌روی کنید، چند صفحه کتاب بخوانید و کمتر وقتتان را پای اخبارهای تلویزیون بگذرانید! و بی خیال گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی بشید!
اما، امان از وسوسه! چقدر زود رژیممان را زیر پا میگذاریم، چقدر زود حوصله‌یمان از برنامه‌ای که ریخته ایم سر میرود، چقدر زود به شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردیم، چقدر سریع کنترل تلویزیون را در دست می‌گیریم و چقدر زود از تصمیماتمون سرد میشویم!

برای همین خیلی مهم است که مدام خودمان را تحت فشار بگذاریم و چالش های جدید را امتحان کنیم. چرا که، کارهای چالش‌برانگیز ، به آدم احساس قدرت می‌دهند و شو و نشاط را به همراه دارند. فرقی نمی‌کند این چالش دویدن صبحگاهی باشد یا یادگرفتن یک مهارت جدید؛ هرچه که باشد باعث می‌شود احساس کنیم زنده‌ایم و در حرکتیم؛ چرا که سهم خود را از زندگی کردن با شور و جدیت انجام می‌دهیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به بهترین حالت خود برسیم.

رادیو بدن 65

در این برنامه از رادیو بدن قصد داریم توضیح بدهیم که چالش‌ها چرا اینقدر مهم هستند. و نشان می‌دهیم که چگونه، خودتان را به چالش بکشید. علیرضا آزاد هستم و شما را به شنیدن این برنامه مهیج دعوت می کنم. همراه ما باشید…

تولید و پخش در رادیو بدن

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا