رادیو بدن

نقش تبلیغات تلویزیونی در زندگی

نقش تبلیغات تلویزیونی در زندگی

نقش تبلیغات تلویزیونی در زندگی _ تلویزیون و دیگر رسانه های جمعی نقش زیادی در بهبود و تغییر فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه دارد. که افراد مختلف به تناسب علاقه و وقت برنامه های خود را برنامه های متنوع ان بهره می گیرند.

تقریباً از زمانی که دستگاه تلویزیون برای اولین بار در نمایشگاه جهانی نیویورک در سال ۱۹۳۹ به جهانیان معرفی شد، از این رسانه در دنیای تبلیغات استفاده شده‌ است.  همون طور که میدونید رابطه تبلیغات و تلویزیون رابطه‌ای دیرینه است که بر تحولات و شکل‌پذیری هر دو به شدت موثر بوده است. به باور کارشناسان، تبلیغات تلویزیونی امواج روانی فوق‌العاده‌ای از خود منتشر می‌کنند؛ امواجی که به شدت بیننده را مجذوب و تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این بین با نگاهی به محتوا و کالاهایی که در این تبلیغات مورد توجه قرار می‌گیرند می‌توان متوجه برخی مسائل اجتماعی و فرهنگی شد؛ مسائلی که تبعات آنها می‌تواند به شدت دامن گیر ابعاد مختلف جامعه و فرهنگ بومی شود. در ادامه، به بررسی نقش، و تاثیرات این وسیله‌ی تبلیغاتی مهم می‌پردازیم. پس همراه  علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدنباشید. درنگی کوتاه می کنیم بر میگردیم…

رادیو بدن ۱۳5

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا