مقاله

بستنی یخی رژیمی با میوه

بستنی یخی رژیمی با میوه

بستنی یخی رژیمی با میوه مخصوص روزهای گرم تابستان، مخصوصا روزهای داغ مرداد ماه است. خیلی از کسانی که رژیم دارند و در عین حال شرایط گرم آب و هوایی آنها را بی تاب می کند، با خواندن این دستور العمل می توانند با خیال راحت، بستنی مصرف کنند.
این بستنی ترکیب موز یخ زده و توت فرنگی یخ زده است. موز رو حلقه حلقه کنید و بچینید روی سینی فلزی و فریز کنید. همین کار رو با توت فرنگی انجام بدید. وقتی خوب یخ بست و سفت شد به نسبت های مساوی بریزید توی غذاساز (میکسر) و اونقدر چرخ کنید تا بافتش مثل بستنی بشه.
اساسا موز باعث میشه بافتش این ترکیب،مثل بستنی کشیده و یکدست بشه. میتونیند موز رو با دارچین یا پودر کاکائو،یا به تنهایی درست کنید و لذت ببرید.

بستنی یخی رژیمی با میوه
بستنی یخی رژیمی با میوه

بستنی یخی رژیمی با میوه های تابستانی

یک نوع دیگه بستنی یخی رژیمی با میوه هایی مثل گرمک و طالبی که جزو میوه های شیرین محسوب میشوند، هم هست؛ که واسه رژیم کتو همچینم خوب نیست. ولی خب از بستنی که شکر داره بهتره. طالبی رو قاچ ریز کنید. توی سینی ترجیحا فلزی بچنید. بذارید توی فریزر یخ ببنده. وقتی خوب یخ بست بریزید توی غذاساز. خوب که چرخ شد حالت پودر میگیره به خودش. حالا یه ذره آب و گلاب رو بهش اضافه کنید و کمی وانیل.
هم بزنید بذارین فریزر دوباره. هر ده دقیقه یه بار درش بیارید هم بزنید و دوباره بذارید فریزر. دیگه بعد از سه چهار بار آماده است. دوستان اینو باید زود خورد چون زود آب میشه. نوش جان

امیدوارم که از دستور العمل ارائه شده، ایده بگرید و با خلاقیت خودتان، از موادی که در منزل دارید و یا موادی که مناسب شما هستند؛ استفاده بهینه تری بکنید. سالم و تندرست باشید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

    1. دورود بر شما
      از میوه های طبیعی استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد
      مگر اینکه میوه های پلاستیکی در مخلوط کن بریزید
      شاد و سالم و تندرست باشید

    1. بنظر شما رو یاد دابسمش انداخته
      بستنی داری، آره؟!
      آبی، سبز…

      ممنون از شما همراه همیشگی
      سالم و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا