مقاله

ماساژ، ارتباط دهنده ذهن و جسم

شفا، معجزه انرژی انگشتان

ماساژ درمانی، روشی ساده و نیروبخش برای حفظ سلامتی است که منجر به هماهنگی بیشتر بدن با طبیعت می شود. نیرو های قوی و شفا دهنده حاصل از ماساژ در مانی، باعث تجدید انرژی، زنده دلی و زیبایی می شود و بیماری را از زندگی شما دور می کند. بدن شما از آن دسته نیروهای انرژی برخوردار است که ماه ، ستارگان و خورشید در مکان های خود استفاده می کنند. این نیروها از طریق یک سیستم الکتریکی یا مدارهای اصلی در درون هر عضو، غده و عصب جریان دارند و این مدار ها با سوئیچ های راه انداز و از کار انداز در کانون های فشار دست و پا و دیر قسمت های بدن کنترل می شوند. با ماساژ دادن و به کار انداختن این کانون های فشار، نه تنها درد متوقف می شود بلکه نیرو ی شفا بخشی از طریق خطوط الکتریکی که بسته شده اند، به کلیه قسمت های بدن ارسال می شود. وقتی این مجاری حیاتی بسته بمانند، غدد و اندام هایی که بد کار می کنند شما را به بیماری می کشانند.

ماساژ درمانی، یک روش جالب، پویا و در عین حال ساده است که می تواند به سلامت پایدار شما بیانجامد. با استفاده از این روش قادر خواهید بود علت بروز بیماری و درد را در هر قسمت بدن خود برطرف کنید. انجام این حرکات برای افرادی که از آن استفاده می کنند در هر مکان و زمانی میسر است. با شناخت مراکز حساس واکنشی پا و دست، کلیدی برای دستیابی به سلامتی کامل بدن پیدا کنید. با ماساژ دادن و به کار انداختن این کانون های فشار، نه تنها درد متوقف می شود بلکه نیرو ی شفا بخشی از طریق خطوط الکتریکی که بسته شده اند، به کلیه قسمت های بدن ارسال می شود. وقتی این مجاری حیاتی بسته بمانند، غدد و اندام هایی که بد کار می کنند شما را به بیماری می کشانند.

شما باید بیاموزید که چگونه کانون های حساس واکنشی قسمت های اصلی بدن خود را ماساژ دهید تا به تسکین طبیعی برسید و از دردهای مزمن و بحرانی رها شوید. در درون انسان نیروی التیام بخشی وجود دارد که می توان از طریق ماساژ درمانی این پرتو التیام بخش موج گونه الکتریسیته ایی را به کانون انرژی شخص فرستاد. اما متاسفانه، بیشتر انسان ها این نیرو را نمی شناسند تا بتوانند به میزان کامل آن را رشد بدهند. شما می توانید با فراگیری این تکنیک ها، حتی از نیروی خود برای شفای دیگران نیز استفاده کنید و به نتایج ملموس برسید. آشنایی با این روش ها به شما امکان می دهد که سر درد ها، یبوست، سوهاضمه، بواسیر و غیره را متوقف کنید و همچنین مشکلات نهفته در بدن را قبل از اینکه به مرحله حاد برسند را کشف کنید.می آموزید که چگونه برای افزایش سریع انرژی در هر کجا که هستید تجدید نیرو کنید. تکنیک های ماساژ درمانی، به تنش های عصبی و عضلات گره خورده شما آرامش می بخشد و فقط در ظرف چند دقیقه، خستگی و کوفتگی را از بدن تان دور می کند و جریان حیاتی جدیدی را از خون در سرتاسر بدن می فرستد. این جریان بدون هیچ گونه فشار یا تقلای زیاد گردش می یابد و این یعنی اینکه ماساژ درمانی به تغذیه کلی بدن کمک می کند.

هنوز ماساژ درمانی برای بسیاری از مردم ناشناخته است. انسان آمیزه ای است از 3 بعد جسمی، شیمیایی، و روحی؛ که با این تکنیک می توانیم این سه بعد را به تعادل برسانیم. به طوری که یک انسان را به جای درمان ناقص تک بعدی، به طور کامل درمان کنیم. ماساژ درمانی در واقع یک کار جادویی است، نیروی شفا بخش در دستان شماست. بنابراین می توانید از آن استفاده کنید تا درد و بیماری را از زندگی خود و کسانی که دوستشان دارید دور کنید. ماساژ درمانی فرایندهای بسیاری را در سراسر بدن آغاز می کند و رمانی که جهت های تعیین شده را پی گیری می کنید، در می یابید که تمامی مسیرهای ویژه را طی می کند. شما نیروی شفا بخش سیستم لنفاوی در بخش های آسیب دیده را به راه می اندازید و هنگامی که مراکز بازتابی را ماساژ می دهید، نیروی شفا بخش را با فعال کردن سیستم عصبی، سرعت می بخشید و انرژی های حیاتی را در میان کلیه سیستم های مختلف متعادل می کنید.

یک نقطه حساس دردناک در هر نقطه از بدن شما، نشانگر محلی از تراکم خون در خطوط انرژی است.هنگامی که انسدادی در مجرایی وجود داشته باشد حرکت گردش خون و انرژی کند می شود. بنابراین با رفع انسداد، سلامتی را در بدن جاری می کنیم و انرژی حیاتی را در تمامی قسمت های بدن روان می سازیم. حالا شما متوجه شدید ماساژ درمانی چگونه معجزه شفا بخشی ایجاد می کند. سال های سال است از این درمان جادویی به دلیل سادگی آن چشم پوشی می شود!! این جمله آخر این پند حکیمانه را یادآور می شود که گاهی اوقات، کارها در حدی که کارآیی دارند، با ارزش تلقی نمی شوند.

در پایان بدانید، ماساژدرمانی یک موهبت الهی است که از روش های طبیعی برای دستیابی به سلامت کامل استفاده می کند. این روش کلید اولیه و درمان طبیعی همه بیماری هاست و در صورتی که طبق دستور بکار برده شود همه دردها را درمان می کند. هر چند گفته می شود که بدن های مختلف، دارو های گوناگون نیاز دارند، اما ماساژ درمانی در مورد همه بدن ها به یک صورت عمل می کند و کلید ورود به دنیای سلامتی می باشد.

 

نویسنده: علیرضا آزاد

مشاور ارشد مدیریت استراتژیک بدن

منبع:

https://fa.wikipedia.org

https://en.wikipedia.org/wiki/Massage

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام وعرض ادب استاد آزاد گرامی ممنون از بابت مطالب عالیتون.من خودم به شخصه به ماساژدرمانی اعتقادداشته وواقفم میخواستم اگرزحمت نیست تصاویری درمورد هردرد وموضع ماساژ دربدن را برامون درمطالبتون دراینستا یا سایتتون.بگذارید تا استفاده.کنیم ممنون.میشم محبت میکنید شبتون آروم وسرشاراز آرامش

    1. بله، حتما اینکار را می کنیم
      در اولین فرصت همین مقاله را ویرایش می کنیم
      و عکس های بیشتری قرار می دهیم
      سپاس بیکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا