معرفی کتاب

کتاب شکست سرآغاز پیروزی

کتاب شکست سرآغاز پیروزی

کتاب شکست سرآغاز پیروزی (از اشتباهات خود به عنوان پلکانی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید) نوشته جان سی. ماکسول و ترجمه بنفشه آشناقاسمی که نشر هنوز و نشر قطره آن را به چاپ رساندند.

همیشه و همه‌جا درباره‌ی موفقیت، مطالبی را شنیده یا خوانده‌ایم. اما به ندرت درباره‌ی شکست و فواید آن صحبت می‌شود. درباره‌ی این که شکست هیچ‌گاه پایان راه نیست و رازهایی در دل خود دارد، که اگر تسلیم نشویم و دوباره از جا برخیزیم، از این رازها، یکی پس از دیگری، پرده برمی‌دارد.

تلاش، نماد زندگی است. و به یکی ازاین دومقصد ختم می‌شود: پیروزی یا شکست. پیروزی شادی را درپی‌دارد، اما شکست… بیشتر اوقات شکست تلخ و ناکامی را به دنبال دارد. اما آیا شکست واقعاً ناامیدکننده است؟

هدف کتاب شکست سرآغاز پیروزی:

این کتاب، یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی است که تاکنون خوانده‌اید. کتابی که زندگی شما را متحول می‌سازد و مسیر آن را به سوی موفقیت و کامیابی سوق می‌دهد. با عمل کردن به راهکارها و آموزه‌های این کتاب، دیگر از شکست خوردن نمی‌هراسید، از اشتباه کردن باکی ندارید، با قاطعیت هدف خود را انتخاب می‌کنید و برای دست یافتن به آن، شجاعانه به استقبال خطر می‌روید.
حتما شما هم در زندگی افرادی را دیده‌اید که هر آن‌چه را که می‌خواهند، به‌دست می‌آورند. ممکن است دلیل آن را به شانس، ثروت، ارثیه‌ی خانوادگی، تحصیلات عالی یا بسیاری عوامل دیگر نسبت داده باشید. اما باید بگویم هیچ یک از موارد فوق، دلیل اصلی موفقیت این‌گونه افراد نیست. با مطالعه‌ی این کتاب، به اصلی‌ترین و مهم‌ترین کلید موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

درباره کتاب شکست سرآغاز پیروزی:

در این کتاب راه تسلیم نشدن و پیشروی بعد از شکست را می‌آموزید و به رازهایی که در دل شکست‌ها و باخت‌های زندگی نهفته است، پی می‌برید.
در کتاب شکست سرآغاز پیروزی می آموزید که شکست هم می تواند همچون پیروزی، راه های موفقیت را برای شما باز کند. واین که چگونه از شکست به عنوان پلکانی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. تلاش، نماد زندگی است و به یکی ازاین دومقصد ختم می‌شود: پیروزی یا شکست، پیروزی خشنودی را درپی‌دارد، اما شکست…بیشتر اوقات شکست تلخ و ناکامی را به دنبال دارد. اما آیا شکست واقعاً ناامید کننده است؟این کتاب به شما کمک می کند تا از اشتباهات خود به عنوان پلکانی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید.

بیوگرافی نویسنده کتاب شكست سرآغاز پيروزی:

جان سی ماکسول متولد 20 فوریه 1947 میشیگان، کشیش مسیحی، نویسنده، کارآفرین و سخنران است. ماکسول به مدت سی سال به عنوان کشیش در کلیساهای ایندیانا ، اوهایو ، کالیفرنیا و فلوریدا اشتغال داشته و کتاب‌های بسیاری را عمدتاً با تمرکز بر روی رهبری و مدیریت نوشته است. بعد از فعالیت به عنوان کشیش، به مدت چهارده سال، در سال 1995 او تصمیم گرفت تمام وقت خود را به سخنرانی و نویسندگی اختصاص دهد.
ماکسول متخصص رهبری، سخنران، نویسنده‌ی بین‌المللی و بنیانگذار گروه INJOY است، سازمانی که برای توسعه‌ی رهبری بین‌المللی و کمک به رهبران است تا رهبران بتوانند توانایی‌های بالقوه خود را به حداکثر برسانند.

دکتر ماکسول با تشکیل موسسه ای، بیشترین تاثیر را در سطح بین الملل برای توسعه کار گروهی و رهبری آن داشته است. سازمان او به بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان آموزش داده اند و کتاب هایش به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده اند. ماکسول در سطح بین المللی به عنوان متخصص رهبری شناخته می شود و سخنرانی های بسیاری در این زمینه در سراسر دنیا دارد.
ماکسول چندین بار سخنران اصلی کنفرانس رهبری NAA بوده است. وی هر سال برای بیش از پانصد شرکت سخنرانی می‌کند. در نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک(Business Week) پرفروش‌ترین نویسنده است.
در ماه می 2014، مجله Inc مکسول را به عنوان متخصص شماره یک رهبری و مدیریت در جهان معرفی کرد. وی در حال حاضر با همسرش مارگارت ساکن جنوب فلوریدا می باشد. ماکسول تا کنون بیش از پنجاه کتاب عمدتاً در زمینه رهبری نوشته است.

دیگر آثار جان‌سی. ماکسول

از دیگر آثار جان‌سی. ماکسول می توان به کتاب های جرات داشته باش: آرزو کن، قدم بردار: آنچه افراد موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند؛ برنده با تو؛افتادگان پیروز، 21 قانون رهبری: از آن‌ها پیروی کنید تا افرادتان از شما پیروی کنند؛ چگونه فردی بانفوذ باشیم؟ چگونه بر زندگی خود و دیگران تاثیر مثبت بگذاریم؛ سه کار مهمی که افراد موفق انجام می‌دهند؛ هنر اندیشیدن: یازده هنر فکری مردمان موفق؛ جوهره مدیریت و رهبری(چاپ 18)؛استعداد هرگز کافی نیست: با 13 گزینه‌ی کلیدی به فراسوی استعداد موفقیت برسید؛ یادداشتهای روزانه‌ی جان‌سی مکسول: ایده‌های روزانه برای افزایش قدرت مدیریت و تاثیر‌گذاری روی دیگران، اشاره کرد.
میلیون‌ها نسخه، از کتاب‌های مکسول به فروش رفته، و بعضی از آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند.

 

دانلود کتاب شکست سرآغاز پیروزی


مشخصات کتاب شكست سرآغاز پيروزی:

عنوان: شكست سرآغاز پيروزی
زیر عنوان: (از اشتباهات خود به عنوان پلکانی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید)
عنوان اصلی:
Failing forward: turning mistakes into stepping-stones for success,c2007. Maxwell, John C.
مولف : جان سی.ماكسول
مترجم : بنفشه آشناقاسمی
موضوع : روانشناسی، خودسازی، نمونه پژوهی
ناشر: تهران: نشر هنوز: نشر قطره
شابک : 9789649022246
رده‌بندی دیویی: 158.1
شماره کتابشناسی ملی: 1864842
نوبت چاپ : 1
سال چاپ : 1389
قطع: رقعی
نوع جلد: شميز
تعداد کل صفحات : 256
قیمت اصلی : 48,000 ريال

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا