اسلایدرمقاله

دانلود رایگان کتاب کاهش وزن با بدن آگاهی

 

 

 

مقدمه کتاب کاهش وزن با بدن آگاهی:

بدن کوانتومی

چاقی، یعنی عدم تعادل جسم و ذهن

 

 کتاب کاهش وزن با بدن آگاهی راهنمایی است برای بهتر نتیجه گرفتن از تجربیات گذشته شما. شاید در این زمان مشکل وزن داشته باشید. ممکن فقط 5 کلیو اضافه وزن و چند سانت اضافه سایز داشته باشید، یا شاید هم 25 کیلو  یا بیشتر باشد. حتما رژیم ها و ورزش های مختلفی را هم دنبال کردید اما به نتیجه نرسیده اید. احتمالا کمی لاغر شده اید، اما بعد از مدتی همان وزن از دست رفته، حتی کمی بیشتر از آن را دوباره بدست آوردید و از لحاظ روحی با وجود همه تلاش هایتان، احساس شکست و بازنده بودن می کنید.

اما یک صدایی درونتان میگوید باید راه حلی برای مشکل وزن شما وجود داشته باشد. دائم از خودتان می پرسید: چطوریه که افراد زیادی، هم از غذا خوردن لذت می برند، هم از داشتن سایز ایده آل لذت می برند؟! با فکر خود را لاغر کنید

اگر در مضمون طبیعت نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که پر از آگاهی و فعالیت هدفمند است. در این کتاب با روش های گوناگون برای آگاهی یافتن از برقراری مجدد ارتباط میان خود و طبیعت، آشنا می شوید.

 

فصل اول کتاب کاهش وزن با بدن آگاهی:

درک احساسات خویش

خود را لاغر تصور کنید

از قدرت زیاد ذهن و افکار خود برای رسیدن به اهداف تان و بخصوص رسیدن به کاهش وزن با بدن آگاهی استفاده کنید و خود را لاغر تصور کنید. آیا فقط با فکر کردن به لاغری می توان لاغر شد؟! بله می توان! ما افرادی را می شناسیم که این کار را کرده اند. ورزشکاران حرفه ایی و بازیگران سینما این کار را می کنند و حالا شما هم می توانید این کار را بکنید.
فقط کافی است از فکر کردن به مشکل اضافه وزن دور شوید و آنها را رها کنید. نگرش ” حرکت کن و ادامه بده ” را سرلوحه زندگی خود قرار بدهید. سئوال می کنید چطوری میشود این کار را انجام داد؟ با استفاده از قدرت ذهن! دقت کنید، نگفتیم قدرت اراده. آنقدر تجربه دارید که بدانید نیروی اراده به تنهایی عمل نمی کند. پس بیایید یک راه جدیدی را امتحان کنید. ما گمان می کنیم که این راه را امتحان نکرده باشید.

 

 

برای دانلود کتاب کاهش وزن با بدن آگاهی، ابتدا مشخصات خود را وارد نمایید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا