رادیو بدن

رسم و رسوم کادو دادن

رسم و رسوم کادو دادن

رسم و رسوم کادو دادن _ هدیه، بخش مهمی از روابط و تعاملات جوامع انسانی را در بر می گیرد. «کادو دادن» و «کادو گرفتن» از كارهای جالبی است كه در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و از هر جنس و رنگ و سنی كه باشید، این كار باعث ایجاد ارتباطات عمیق تر و بهتر بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده می شود. طوریکه پیوند بین اعضای خانواده و دوستان و حتی طرف های کاری و تجاری را محکم و محکم تر می کند، اما متاسفانه نفوذ چشم و هم چشمی در این رسم زیبا، آن را به یک دغدغه پر هزینه برای ما تبدیل کرده است. چرا که چشم و هم چشمی باعث می شود که آدمها از دادن هدیه به یکدیگر احساس خوبی نداشته باشند و صرفا آن را یک وظیفه اجباری به حساب بیآورند.

در آستانه مناسبت هایی که در پیش داریم مثل روز ورلنتاین یا همون عشق و روز مادر یا زن،و داغ بودن بازار کادو خریدن و کادو گرفتن و چشم و چشمی ها؛ ما هم در برنامه امروز رادیو بدن قصد داریم کمی بیشتر ابعاد این موضوع رو برسی کنیم تا امسال و در این شرایط سخت اقتصادی، با کمی آسودگی خیال بتونید برای اطرافیان تون هدیه تهیه کنید. پس  همراه من  علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن باشید.

رادیو بدن 161

خوش برگشتید به ادامه برنامه

همونطور که همه تون خوب میدونید، ولنتاین که به روز عشق هم معروف شده، در واقع، بهانه‌ای برای یادآوری محبت بین افراد است. که طبعا، این عشق و علاقه را با جشن گرفتن یا خرید کادوی ولنتاین بیشتر میشه به جریان انداخت و خاطرات زیبایی را به وجود آورد.

از طرف دیگه امسال روز مادر ما ایرانی ها هم با این روز پشت سرهم قرار گرفتند و همین، یه کم کار رو سخت میکنه برای انتخاب یه هدیه مناسب برای نزدیکان مون. و همش به این موضوع فکر می کنیم چه هدیه‌ای برای ولنتاین و روز مادر یا روز زن مناسب است؟! بنابراین، میبینیم هدیه دادن در عین اینکه به نظر ساده می آید، اما کاری بسیار سخت و پیچیده است.

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا