رادیو بدن

مهارت های ده گانه زندگی

مهارت های ده گانه زندگی

مهارت های ده گانه زندگی _ فکرش را بکنید این روزها چقدر شرایط تند تند تغییر میکنه. هر روز یک تغییری توی اجتماع بوجود میاد که تاثیر زیادی روی فرد، خانواده و اجتماع داره، ، تغییر ارزش های خانواده و اجتماع ،‌تغییر مدل لباس،‌آرایش، تغییر ارزش پول، تغییر قوانین، تغییر روش های دسترسی به اینترنت، تغییر ارزش مدارک تحصیلی خدمات، سطح زندگی، سطح توقع، مواد مخدر ، نحوه ارتباطات، شبکه های اجتماعی،‌ استخدام‌،‌ کسب و کار، سطح زندگی، اجاره خونه، رفتار مردم باهم، و خیلی تغییرهای دیگه….

بله، این همه تغییرات، اون هم به این سرعت و پشت سر هم در زندگی ما پیش میاد و طبعا ما هم باید به سرعت خودمون را با اونها منطبق کنیم، به نظرتون میتونیم ؟! من که فکر نکنم بتونیم به راحتی خودمون را با این همه تغییرات هماهنگ کنیم.

به همین دلیل هم مردم این روزها با کلی مسئله و تضاد مواجه هستند که باید حلشون کنند و یا باهاشون کنار بیان. بنابراین امروزه برای حل مسائل زندگی خیلی چیزها هست که باید یادبگیریم. یکی از اون ها هم که کمک موثری میکنه تا بهتر دَخل مشکلات زندگی را بیاریم و زندگی بهتری داشته باشیم مجموعه مطالبی هست که بهشون مهارت های زندگی میگن .همراه من علیرضا آزاد  مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن  در 122 برنامه از رادیو بدن  باشید تا کمی بیشتر با این مفهوم  مهارت های ده گانه زندگی آشنا بشید… درنگی کوتاه میکنیم برمیگردیم

رادیو بدن 122

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا