رادیو بدن

چاقی و مدیریت بحرانش

چاقی و مدیریت بحرانش

چاقی و مدیریت بحرانش _ یکی از مباحثی که در زندگی روزمره زیاد به گوشمان می‌خورد، شاکی بودن آدم ها از اضافه وزن است. در واقع چاقی و اضافه وزن یکی از پیامدهای سبک زندگی جدید است که تبدیل به بحران های روحی روانی و بعضا حتی وسواس ذهنی شده، و برای از بین بردن آن از روش‌های خانگی، سنتی و شیمیایی استفاده می‌شود. از طرفی همه‌روزه رسانه‌ها لاغری را به روش‌های مستقیم و غیرمسقتیم تبلیغ می‌کنند و افراد مشهور مثل هنرپیشه‌ها که الگوی نوجوانان و جوانان هستند، روی اندام خود حساس‌اند و مراقب هستند تا اضافه وزن نداشته باشند. ضمن اینکه پیروی از انواع و اقسام روش‌های عجیب و گاهی غریبِ لاغری و تناسب اندام تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها به خصوص در بین نسل جوان و میان‌سال شده است.

با این حال که درسته اضافه وزن زیادی برای سلامتی مضر است و باعث بروز انواع بیماری‌ها مخصوصا در میان‌سالی می‌شود. اما باید این نکته را درنظر بگیریم که حساسیت بیش از اندازه روی این مساله، بیش‌تر موجب استرس می‌شود و سلامتی جسمی و روانی فرد را به بحران می‌ کشوند.

اما مسئله اینجاست که به جای متوسل شدن به روش‌های سخت و عجیب و طاقت‌فرسا با کمی تغییر در سبک زندگی و روش غذا خوردن می‌توان هم به تناسب اندام رسید و هم این تناسب اندام را همیشه حفظ کرد. به همین خاطر در این برنامه همراه من  علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن باشید، تا با روش مدیریت بحران آسان رژیم لاغری برای تناسب اندام و حفظ آن آشنا شوید. درنگی کوتاه میکنیم برمیگردیم

رادیو بدن 154

خوش برگشتید به ادامه برنامه
خب. قبل از هر کاری، برای حل مشکل چاقی اول از همه باید علت‌های آن را بدانیم تا با از اجتناب از انجام آن‌ها از چاقی جلوگیری کنیم، که در ادامه درباره علت‌های بروز چاقی صحبت خواهیم کرد.

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا