معرفی کتاب

کتاب مالک زندگی خودت باش

کتاب مالک زندگی خودت باش

کتاب مالک زندگی خودت باش ؛ با زیر عنوان همان کسی نباشید که دیگران از شما انتظار دارند، بلکه همان کسی باشید که هستید ؛

Own Your Everyday: Overcome the Pressure to Prove and Show Up for What You Were Made to Do

نوشته خانم جردن لی دولی  Jordan Dooley  و ترجمه خانم فهیمه فتحی ، را نشر آرایان به تازگی به چاپ رسانده است.

 

درباره کتاب مالک زندگی خودت باش

هر قسمت شامل داستان های انگیزشی و واقعیت هایی است که به شما کمک میکند تا بر ترس هایتان که شما را محدود می سازد و دروغ هایی که شما را پریشان میکند، غلبه نمایید.

شما می تواند در هر جایگاه و موقعیتی که هستید از این کتابِ عالی استفاده نمایید.

آیا شما همچنان هدف‌تان را جست‌وجو می‌کنید یا درگیر رؤیاهای نامعلوم خود هستید؟

آیا برای اثبات خود و شایستگی‌های‌تان تحت فشار قرار می‌گیرید یا نگران این هستید که دیگران چه فکری دربارۀ شما می‌کنند؟ شما تنها فردی نیستید که گرفتار این مسائل می‌شوید.

نویسنده در این کتاب به برخی روشهای کاربردی و ابزاری های عملی اشاره می کند.

_مواجهه با موانعی از قبیل ناامیدی، کمال‌گرایی، مقایسه و سردرگمی.

_اجتناب از برچسب‌های رفتاری و رهایی از چهارچوب انتظارات.

_شناسایی و برطرف ساختن بهانه‌ها، استرس و نگرانی‌های بی‌مورد بابت آیندۀ نامعلوم.

_غلبه بر باوری کذب مبنی بر اینکه شما قادر به کسب زندگی‌ای که خدا برای‌تان مقدر کرده نیستید؛ مگر اینکه به یک هدف خاص یا یک رویداد برجسته در زندگی خود دست یابید.

چنانچه احساس می‌کنید نیاز است تا ذهنیت خود را تغییر دهید و نمی‌دانید که چطور باید این کار را انجام دهید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا بر شرمساری غلبه کنید، قدردانی کردن را تمرین و موفقیت را دوباره تعریف کنید.

 


از زبان نویسنده کتاب مالک زندگی خودت باش

 

آهای رفیق. نام من جردن است و من یک کمال گرا در حال بهبودی هستم که نیاز به دستیابی به آن دارم. تصور می کنم همیشه بهتر است با صداقت شروع کنید.

 

اکنون، من می دانم که شما احتمالاً در تلاش هستید تصمیم بگیرید که آیا این کتاب ارزش وقت شما را دارد یا خیر. بنابراین می خواهم درست از دروازه به شما بگویم که چرا آن را نوشتم و چرا معتقدم خواندن برای شما مهم است.

 

سوالی شماره یک که از طرف خوانندگان وبلاگ ، شنوندگان پادکست ، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و حتی مشتری ها از شما پرسیده می شود ، چیزی است که در راستای “چگونه می توانم هدف خود را پیدا کنم؟” یا “چگونه می توانم تشخیص دهم که چه کاری قرار است با زندگی خودم انجام دهم؟” همه این زنان متفاوت هستند – برخی از آنها در حال گذر از دانشگاه یا خارج از دانشگاه هستند ، به دنبال ازدواج یا مادری هستند و یا جای خود را در نیروی کار می یابند. این زنان برای برقراری خود در این دنیای بزرگ اقداماتی را انجام می دهند اما فشار می آورند تا دریابند که دقیقاً در چه مکانی ممکن است به زمین برسند.

بعضی وقت ها وقتی این سؤال ها را می گیرم ، می خواهم به صفحه نمایش برسم ، گردن غریبه را بغل کنم و بگویم: “دختر ، لرز. لازم نیست امروز همه آنرا نقشه برداری کنید ، خب؟ و حتی اگر این کار را کردید ، احتمالاً می فهمیدید که فردا به هر حال چیزی این برنامه ها را از بین می برد. یک نفسی بگیر!”

 

متأسفانه ، ویژگی قابلیت دسترسی از طریق صفحه هنوز ایجاد نشده است ، بنابراین این کتاب بهترین تلاش من است. همه ما می خواهیم علامت خود را بسازیم ، در ضرب وشتم معنا پیدا کنیم و کشف کنیم چه چیزی زندگی ما را خاص ، منحصر به فرد و حتی قابل توجه می کند. حداقل من . . و دخترانی که با این سؤالها به من رسیدگی می کنند. من می خواهم شرط کنم که شما هم چنین کنید.

اکنون می خواهم آن را یک قدم فراتر بردارم و از شما سؤالی بپرسم: آیا شما هرگز برای یافتن هدف خود فشار می آورید – برای یافتن دلیل حضور شما در این زمین و اینکه چه چیزی باعث می شود زندگی شما به حساب بیاید؟ البته که انجامش میدی.

 


پشت جلد کتاب مالک زندگی خودت باش

تك تك ما زنان و دختران می‌خواهیم در زندگی، بی همتا باشیم و اثری ماندگار از خود بر جای بگذاریم، اما زندگی خود را با شدت نابسامان می‌یابیم.

این اثر به شما یاد آور می‌شود خودتان هستید كه مانع پیشرفت خود می‌شوید و نادانسته از یك زندگی هدفمند، معنادار و مفید محروم می‌شوید.

اگر برای دستیابی به یك زندگی هدفمند و معنادار آماده اید و مایلید احساس ترس، نگرانی و میل به برآوردن توقعات را كنار بزنید و نشان دهید برای چه كاری ساخته شده اید، با این كتاب منحصر به فرد به كمال مطلوب خود دست می‌یابید.

 

نسخه چاپی کتاب را می توانید از اینجا تهیه کنید

 


مشخصات کتاب

عنوان: مالک زندگی خودت باش

زیر عنوان: همان کسی نباشید که دیگران از شما انتظار دارند

نویسنده: جوردن لی دولی

مترجم: فهیمه فتحی

ناشر: نشر آرایان

سال انتشار: 1398

نوبت چاپ:1

زبان کتاب:فارسی

قطع کتاب:رقعی

جلد کتاب:شومیز

تعداد صفحه: 238 صفحه

شابک:9786009879908

دسته بندی: عمومی

ژانر: غیرداستانی، خودیاری

گردآوری مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا