معرفی کتاب

با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید

با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید

با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید (برنامه ای برای دستیابی به موفقیت، غلبه بر اضطراب، افسردگی، وسواس، خشم و رفتارهای آنی بدون فکر قبلی) [روانشناس خود باشید] عنوان کتابی است، اثر دانیل جی ایمن با ترجمه فرح بیگدلی، که در 388 صفحه و توسط انتشارات ما و شما در سال 1394 به چاپ رسیده است.این کتاب ترجمه‌ای است از:
Change your brain، change your life: the breakthrough program for conquering anxiety، depression، obsessiveness، anger، and impulsiveness، c1998.
موضوع اصلی این کتاب بیماری های روانی است. از دانیل جی ایمن، کتاب‌های تغییر مغز، تغییر زندگی(موسسه انتشاراتی نقش نگین)، از مغز خود استفاده کنید تا سن خود را تغییردهید(شرکت نشر البرز)، ذهن عالی در هر سن(آسیم)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.

درباره نویسنده:

دانیل جی ایمن، کارشناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در رشته‌ی زیست‌شناسی گرفت. در سال ۱۹۸۲ مدرک پزشکی خود را دریافت کرد. سپس تحصیل خود را برای دریافت تخصص روان‌شناسی آغاز کرد و مدرک روان‌شناسی کودک را، از هونولولو گرفت.

تیم تحقیقاتی دکتر دانیل جی ایمن بیش از هفتاد مقاله‌ی علمی در موضوعات مختلفِ مربوط به سلامت مغز منتشر کرده است. او همچنین یازده برنامه‌ی تلویزیونی دراین‌باره اجرا کرده است؛ بسیاری از مردم او را معلمی موفق می‌دانند.
دکتر دانیل جی ایمن به‌ همراه همسرش تارا، کتاب‌های زیادی در مورد جنبه‌های فیزیکی مشکلات روانی نوشته است. ازجمله‌ی آنها می‌توان به «کتاب‌ آشپزی برای تقویت مغز»، «درمان ADD»، «مغز خود را دوباره کنترل کنید» و «درمان اضطراب و افسردگی» اشاره کرد.
دکتر ایمن، نشان می ‌دهد، چگونه مغز شما می ‌تواند، بدترین دشمن شما باشد و چگونه می ‌تواند با مداوای صحیح، بهترین دوست شما شود. دری که با اصول و نوآوری، می ‌تواند زندگی شما را تغییر دهد، به روی شما باز کند.


درباره‌ی کتاب:

کتاب با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون در بخش جنبه‌های فیزیکی روان‌شناسی است. همچنین این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هم بوده است.

کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید، راهکارهایی را برای کنترل‌کردن مغز ارائه می‌کند، که واقعا مفید و مؤثرند. این کتاب نشان می‌دهد که ساختارهای خاصی در مغز شما موجب اضطراب، افسردگی، عصبانیت، وسواس و بی‌برنامگی می‌شوند، ولی مجبور نیستید این مشکلات مادرزادی را برای همیشه تحمل کنید.
نویسنده‌ در این کتاب نکات شگفت‌انگیز و مؤثری را به خوانندگان یاد می‌دهد. این نکات به شما کمک می‌کنند مغز خود را درمان و زندگی‌تان را دگرگون کنید.

تکنیک های تغییر مغز برای تغییر زندگی:

برای آرام کردن اضطراب و دلهره: از تکنیک‌های ساده تنفس استفاده کنید. در این‌صورت به‌سرعت آشوب درونی خود را آرام می‌کنید.
برای مبارزه با افسردگی: یاد بگیرید از افکار منفی‌ای که ناخودآگاه به‌سراغ‌تان می‌آیند خلاص شوید.
برای خاموش کردن عصبانیت: از رژیم ضدعصبانیت آمن (Amen Anti-anger diet) استفاده کنید. بدانید کدام مواد غذایی شما را آرام می‌کنند.
برای غلبه بر بی‌برنامگی و موفقیت در تمرکزکردن: با «معجزه‌ی یک صفحه‌ای» تمرکز کامل به‌دست بیاورید.
برای آرام‌کردن نگرانی ناخوآگاه: تمرین «رهایی» را انجام بدهید و تمرین‌های دیگر حل مسئله را نیز یاد بگیرید.

کتاب مختص چه کسانی است؟

کتاب با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید برای کسانی است که می‌خواهند بدون اینکه به دارو‌های شیمیایی وابسته شوند تغییراتی در مغز خود ایجاد کنند. اگر از اضطراب، اختلال کم‌توجهی‌-‌بیش‌فعالی (ADHD)، وسواس یا افسردگی رنج می‌برید، این کتاب به شما کمک می‌کند به درمان خود جهت بدهید.

کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید، کمک می‌کند خود و اطرافیان‌تان را بهتر ‌بشناسید و حتی اعمال و روابط انسانی را نیز بهتر درک کنید.

نویسنده‌ی کتاب با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید به شما نشان می‌دهد که بسیاری از مشکلات‌تان از مغزتان سرچشمه می‌گیرد، نه از محیط اطراف. شما می‌توانید با تمرین و تلقین مغز خود را تغییر بدهید. این کتاب را بخوانید، تمرین‌های آن را انجام بدهید و توصیه‌های آن را دنبال کنید. می‌بینید که راحت‌تر می‌توانید با مشکلات خود کنار بیایید و زندگی بهتری داشته باشید.

 

[quote color=”#da23e0″ bgcolor=”#c3e0e5″]خرید یا دانلود کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید از دیجی‌کالا[/quote]


مشخصات کتاب:

عنوان کتاب: با تغییر مغزتان زندگی تان را تغییر دهید
زیر عنوان: برنامه ای برای دستیابی به موفقیت، غلبه بر اضطراب، افسردگی، وسواس، خشم و رفتارهای آنی بدون فکر قبلی (روانشناس خود باشید)

عنوان اصلی کتاب: Change your brain، change your life: the breakthrough program for conquering anxiety، depression، obsessiveness، anger، and impulsiveness، c1998.
نویسنده: دانیل جی ایمن
مترجم: فرح بیگدلی
ناشر: ما و شما
قطع: رقعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد چاپ: ۱
تعداد صفحات: ۳۶۷
قیمت: ۱۷۰,۰۰۰ ریال

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا