مقاله

من می توانم شما را لاغر کنم

من می توانم شما را لاغر کنم

من می توانم شما را لاغر کنم ، نام کتابی به قلم پل مکنا است. هیچ رژیم غذایی معجزه آسایی در کتاب من می توانم شما را لاغر کنم، داده نشده است. آیا برای کاری کاملا متفاوت آماده هستید؟ ما قصد داریم در این مقاله آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

I can make you thin
I can make you thin

توضیحات پل مکنا در مورد روش کتاب من می توانم شما را لاغر کنم

در این کتاب پل مکنا، با این سئوال شروع می کند که: آیا دوست دارید هر آنچه می خواهید و در هر زمان هوس کردید، بخورید، ولی لاغر شوید؟
در پاسخ می گوید: می دانم به نظر شما این ادعا عجیب است و نامعقول است؛ ولی، واقعیت دارد. چیزهایی که من در مورد آن صحبت می کنم، برخلاف آموزه هایی است که شما در گذشته انجام می دادید و فکر می کردید.

راز لاغری را از کسانی یاد بگیرید که بطور طبیعی لاغر هستند

مهم نیست که قبلا چه کارهایی انجام می داید. الان وقت آن است کاری کاملا متفاوت انجام دهید.
روشی که من با شما میآموزم به هزاران نفر از مردم دنیا کمک کرده است، وزن خود را براحتی کاهش دهند و احساس بهتری نسبت بخود داشته باشند.

چرا شما لاغر نیستید؟!

من از اینکه چرا افراد از وزن ایده آلخود دور شده اند 3 موضوع مهم را کشف کرده ام:

موضوع اول _ رژیم های غذایی وسوسه کننده
موضوع دوم  _ پرخور هیجانی
موضوع سوم  _ برنامه ریزی غلط

 

موضوع اول رژیم های غذایی وسوسه کننده

در توضیح موضوع اول باید بگویم دلیل اصلی آن است که در رژیم غذایی بر روی بیولوژی انسان کار می شود نه بر روی شخصیت انسان که برگرفته از تجربیات شماست. 

موضوع دوم پرخور هیجانی

این موضوع دلیل اصلی چاقی در دنیاست. خیلی وقت ها ها مردم بخاطر خستگی روحی، تنهایی، غمگینی، خستگی جسمانی و هزاران دلیل احساسی دیگر غذا می خورند. 

موضوع سوم برنامه ریزی غلط 

تنها راه کاهش وزن و حفظ تناسب اندام، مراجعه به ذهن ناهشیار خود و عوض کردن نوع ارتباط خود با غذا برای همیشه است. این یعنی اینکه ذهن خودرا مجددا برنامه ریزی کنید.

نکته:

نیازی نیست به کارآیی این روش ایمان بیاورید. چهار نکته مهم از کاهش وزن را به شما می گویم، که اگر فقط دستورات من را دنبال کنید نه تنها وزن شما کاهش پیدا خواهد کرد و لاغر می شوید ، بلکه وسواس شما به غذا برای همیشه از بین خواهد رفت.

چهار قانون طلایی من می توان شما را لاغر کنم

قانون طلایی شماره 1

زمانی که گرسنه هستید غذا بخورید. اجازه بدهید حسابی گرسنه شوید تا بتوانید سیر شدن را هم حس کنید.

قانون طلایی شماره 2

غذاهایی بخورید که دوست دارید، نه غذاهایی که فکر می کنید باید بخورید. باید غذا، مورد علاقه اتان باشد تا بدن فکر کند هیچ محدودیتی وجود دارد.

قانون طلایی شماره 3

آگاهانه غذا بخورید و از جویدن هر لقمه لذت ببرید. خیلی آرام و شمرده و شمرده غذا بخورید.

قانون طلایی شماره 4

هر وقت احساس سیری کردید از غذا خوردن دست بکشید. اگر خیلی آرام و جویده جویده غذا خورده باشید. و سیری را حس کرده باشید، مطمئنا دیگر میل به غذا نخواهید داشت. اگر باز هم میل به غذا داشتید، بدانید به اندازه کافی آرام غذا نخورده اید، تا بدن شما به ارضای روحی رسیده باشد.

اکسیر جادویی من می توانم شما را لاغر کنم

نکته مهم دیگر ی وجود دارد. که به شما کمک می کند زمان گرسنگی غذا بخورید و زمانی که احساس کردید سیر شده اید، از غذا خوردن دست بکشید. همانطور که می دانید 75% درصد بدن ما را آب تشکیل می دهد و همینطور 85% مغز ما از آب تشکیل شده است.

دی هیدراسیون 

سیستم دفاعی بدن ما، مقدار آب را تنظیم می کند. وقتی که کمبود جریان آب احساس شود، بدن وارد فاز جیره بندی می شود.(دی هیدراسیون)، و مرکز فرماندهی بدن، قبل از هر چیز به دنبال منبع تغذیه آب هست تا بوسیله آن قسمت های داخلی بدن، آب کافی برای عملکرد اساسی خود داشته باشند. 

راهکار

در پاسخ به خیلی از ضعف های گرسنگی ناشی از این وضعیت، به دلیل اینکه تشخیص عملی تفاوت بین علامت تشنگی و گرسنگی واقعی غیر ممکنه؛ مهم نیست چه می خورید.
پس می شود در پاسخ به این احساس گرسنگی، یک لیوان آب نوشید. اگر بعد از نوشیدن آب احساس گرسنگی نکردید، در این صورت شما تشنه بوده اید؛ اما اگر هنوز احساس گرسنگی داشتید، حتما غذا میل بفرمایید. 

دعوت به اقدام

خب حالا که از این رازهای مهم با خبر شدید، وقت آن رسیده که دست به عمل بزنید و شروع کنید. اما توصیه می کنم برای درک بهتر حتما چند بار کتاب من می توانم شما را لاغر کنم را مطالعه کنید. سالم و تندرست باشید

 

نویسنده: علیرضا آزاد
مشاور ارشد مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. واقعا عالی ممنون از مطلب مفیدتون. من هر وقت مطالب شما رو میخونم، انگیزم برای لاغر شدن بیشتر میشه و البته تا حدودی هم وزن کم کردم و سعی میکنم ادامه بدم. آروم غذا خوردن خیلی موثره.

    1. دورود بر شما
      آهسته غذا خوردن اولین قانون طلاییاست که در این کتاب ذکر شده.
      امیدورام تنها با رعایت کردن این قانون، بهترین نتایج را کسب کنید.
      سالم و تندرست باشید

    1. سلام و عرض ادب
      دوست عزیز، ما این کتاب رو، فقط معرفی کردیم.
      هیچ فایلی از آن روی سایت نذاشتیم…!!
      اما در قسمت فروشگاه و محصولات کتاب های دیگری در این ارتباط داریم
      هم بصورت رایگان هم بصورت پولی…
      شما می توانید بسته به نیازتون، انتخاب بفرمایید.
      سالم و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا