رادیو بدن

مدیریت انرژی بدن

مدیریت انرژی بدن

مدیریت انرژی بدن _ اکثر ماها، با زیاد شدن کارهای روزانه مون، ناخودآگاه زمان بیشتری را به كار كردن اختصاص میدیم و در نتیجه بار بیشتری را از نظر فیزیكی، ذهنی و احساسی متحمل می‌شویم. این موضوع باعث كم شدن كار مفید، بیشتر شدن حواس‌پرتی، نرخ‌های بازگشت زیادتر، و حتی هزینه‌های پزشكی و درمانی بیشتر برای كارمندان شده است. توی 5 سال گذشته ما در در طی مشاوره و کوچینگ افزایش عملکرد مدیران اجرایی متوجه شدیم كه اونها بیشتر از آن چیزی که در توانشون هست، از خودشون كار می‌كشند تا جایی که یه وقتایی احساس می‌كنند كه در حال منهدم شدن و رسیدن به نقطه شكست هستند.

داستان زندگی این افراد برای بیشتر ما آشنا است. این افراد، عموما آدم های میان سالی هستن که چندتا بچه دارند، و 12 تا 10 ساعت در روز كار می‌كنند،و با اینکه خیلی خونواده دوست هستند ولی برای بودن در كنار خانواده‌اش زمانی زیادی ندارد. كم می‌خوابند، هیچ وقتی برای ورزش كردن ندارند و به ندرت غذاهای سالم می‌خورند و به جای وعده‌های منظم غذایی، در حال كار كردن پشت میزش چند لقمه غذا رو، تند تند و باعجله می‌خورند. همراه من علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن  باشید.

رادیو بدن 186

راستش در دهکده جهانی قرن بیست و یکم این جور زندگی کردن، خیلی دور از ذهن نیست. با این حال، باید یاد بگیریم که چطور خودمون رو به لحاظ جسمی و روحی روانی با این شرایط سازگار کنیم تا بیشترین، انرژی رو برای بازدهی بهتر داشته باشیم. شاید فکر کنید با این همه گرفتاری، دیگه چطور میشه مدیریت انرژی بدن داشت! نکته دقیقا همین جاست. بیشتر آدم ها، در قفسی، زندگی می کنند، که دیدگاه های دیگران براشون ساخته، و اینطوری خودشان را به نظرات دیگران محدود می کنند. برای همین زندگی خیلی تکراری و محدودکننده ای داریم و دقیقا به همین خاطر از امتحان کردن چیزای جدید می ترسیم.

پس، همین الان که دارید به این برنامه از رادیو بدن گوش میدید، به این فکر کنید امروز می تواند اولین روز شروع زندگی متفاوت ما باشد. مهم نیست تاالان مدیریت انرژی ما چطوری بوده و چقدر در مصرف و بازیابی انرژی خوب عمل کرده ایم. چرا که این مدیریت به شما کمک می کند تا بتوانید انرژی خود را که منبعی بسیار ارزشمند است، قابل رویت کنید و بتوانید آن را اندازه گیری کنید. در پایان، همراهی تون با من علیرضا آزاد مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتزیک بدن بودید، صمیمانه سپاسگزارم و قلبا امیدورام که همیشه سالم و تندرست باشید. تا برنامه بعد خدانگهدار

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا