معرفی کتاب

کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی ، ۶ عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند ؛ یکی از پرفروش ترین کتاب‌ها است. این کتاب در مورد بهبود فردی و موفقیت فردی می‌باشد، که در سایت آمازون بیش از ۳۰۰۰ کامنت چهار ستاره به بالا دارد. کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه لطیف احمد پور بوده که توسط انتشارات نوآوران سینا چاپ شده و در مدت کوتاه به چاپ سوم رسیده است. هال الرود نویسنده کتاب صبح جادویی، یکی از موفقترین افراد جوان در حوزه نویسندگیِ بهبود فردی و موفقیت فردی می باشد.
کتاب صبح جادویی شامل شش عادتی است که با انجام آنها قبل از ساعت 8 صبح زندگیتان متحول خواهد شد.


درباره نویسنده کتاب صبح جادویی

هال الرود نویسنده کتاب صوتی صبح جادویی ، شاهد زنده ای است که نشان می دهد همه ما توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را داریم و می توانیم زندگی رویایی مان را خلق کنیم..
او سال 1999 در بیست سالگی در حالی که زندگی خوب و آرامی داشت ، یکی از بهترین ویزیتورهای یک شرکت بازاریابی بود ، نامزدی دوست داشتنی ، خانواده همیشه پشتیبان و دوستان بسیار خوبی هم داشت و به معنای واقعی کلمه خوشبخت بود.

در یکی از شب ها با یک راننده مست تصادف کرد و در صحنه تصادف برای چند لحظه از دنیا رفت و پس از این ماجرا در حالی به هوش آمد که پس از آن که شش روز در کما بود خبردار شد که دیگر هرگز نمی تواند راه برود ، با یازده استخوان شکسته و آسیب مغزی جدی و نامزدی که در بیمارستان نامزدی اش را با او به هم زد…

گرچه کنار آمدن با شرایط جدید آسان نبود و گه گاهی با خود می اندیشید که چرا این اتفاق باید برای او بیفتد اما باید مسئولیت بازگشت زندگی اش به شرایط مطلوب گذشته را می پذیرفت و به جای ناله و شکایت اوضاع را آن گونه که بود در آغوش می گرفت.


دربارهٔ کتاب صبح جادویی

بررسی زندگی افراد موفق ما را با رفتارها و عادت‌هایی مشترک در همهٔ آنها که از جمله سحرخیزی، نظم، برنامه‌ریزی، تعهد و… آشنا می‌کند. موضوع کتاب صبح جادویی، ایده‌ای ساده برای نظم دادن به زندگی روزمره است که در نهایت تبدیل به عادت می‌شوند. طبق گفتهٔ نویسنده و بازخوردهایی که از مخاطبانش گرفته، این عادت‌ها الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر دنیا بوده که به موفقیت، زندگی شادتر و هدفمندتر آنها منجر شده است.

هال الرود در صبح جادویی به‌دنبال راهکارهایی عجیب نیست، بلکه در سراسر کتاب سعی دارد شش عادت بسیار مؤثر و ساده و نحوهٔ به‌کارگیری آن‌ها را به مخاطبانش معرفی کند. آنچه که این کتاب را نسبت به نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، تأثیرگذاری و قابلیت اجرا در سریع‌ترین زمان ممکن است.

ساختار کتاب به این‌‌گونه است که ابتدا با نویسنده و زندگی تأثیرگذارش آشنا می‌شویم. در ادامه، نویسنده قبل از پرداختن به شش عادت، لازم دیده تا از اهمیت موضوعاتی مانند سحرخیزی و زمان بیدار شدن، تعهد در اجرای برنامه و فلسفهٔ صبح جادویی توضیحاتی ارائه کند. در نهایت، در فصل ششم، بعد از آماده‌سازی ذهن خواننده، به شرح شش عادت تحت عنوان شش منجی که راهکارهایی حیاتی برای زندگی کردن با تمام قوا هستند، ارائه می‌کند. در ادامه و در فصل‌های پایانی، نحوه‌ی مراقبت جهت حفظ و تداوم این عادات در روزمره شرح داده شده است.


کتاب صبح جادویی چگونه زندگی شما را متحول می کند؟

صبح جادویی نه تنها توانمندساز، بلکه ساده و مفرح است. شما خیلی زود می توانید آن را بدون هیچ گونه زحمتی در باقی عمرتان به کار ببندید.
در حالی که هنوز هم می توانید هر وقت که دوست دارید به رختخواب بروید، شگفت زده می شوید وقتی می فهمید دیگر تمایلی به این کار ندارید.

حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته هم می توانید خیلی زود بیدار شوید، آن هم فقط به این دلیل که با سحرخیز بودن، احساس بهتری به شما دست می دهد و عملکردتان بهتر می شود.

این ها برخی از رایج ترین و در عین حال عمیق ترین مزایایی است که می توانید از صبح جادویی انتظار داشته باشید:

1. هر روز با انرژی بیشتری از خواب بیدار می شوید، هیجان زده و پر انرژی هستید و به ابزارهایی مجهز می شوید که با آن ها می توانید توانایی های بالقوه تان را بالفعل کنید.
2. به سرعت سطح استرس شما را کاهش می دهد.
3. به سرعت بر هر چالش یا نگرش محدود کننده که شما را عقب نگه داشته است، غلبه می کنید.
4. وضعیت سلامتیتان بهبود می یابد، اضافه وزن تان را از دست می دهید و به بهترین شرایط جسمانی دست می یابید.
5. بهره وری تان افزایش می یابد و توانایی شما برای تمرکز بر اولویت های اصلی تان بیش تر می شود.

6. احساس قدر شناسی در شما بیشتر می شود و نگرانی هایتان کاهش می یابند.
7. توانایی و قابلیت شما برای کسب درآمد بیشتر به طور چشمگیری افزایش می یابد.
8. هدف زندگی تان را کشف می کنید و یک زندگی هدفمند را آغاز می کنید.
9. در هر یک از جنبه هاي زندگی به قناعت به کمتر از آن چه واقعاَ سزاوارش هستید پایان می دهید و زندگی در راستای نگرش تان برای خلق یک زندگی خارق العاده را شروع می کنید.

زندگی ای در (سطح 10 ) خلق کنید !!!

بسیاري از مردم به یک زندگی معمولی تن می دهند و در موضعی منفعل هر آن چه را زندگی به آن ها می دهد می پذیرند.
افرادی که در یک جنبه از زندگی مانند کسب و کارشان کاملاَ موفق هستند، در جنبه های دیگری مانند سلامتی یا روابط اجتماعی به سطح معمولی قانع می شوند. همان طور که (ست گودین) به خوبی این موضوع را بیان کرده است: آیا دو واژه ی متوسط و معمولی با هم تفاوت دارند؟ نه، تفاوت چندانی ندارند.

اگر بخواهیم میزان موفقیت، رضایتمندی و دستیابی به اهداف را در هر یک از جنبه های زندگی بین یک تا ده درجه بندی کنیم، همه ی ما مایلیم به سطح ده برسیم، این طور نیست؟

 

پیشنهاد می کنیم کتاب صبح جادویی را برای داشتن یک زندگی رویایی از اینجا تهیه و مطالعه کنید تا زندگی ای در سطح 10 خلق کنید

 


آیا این کتاب برای شماست؟

اگر از یک‌نواختی زندگی روزمره‌تان خسته شده‌اید و به‌دنبال راهی برای خلاصی از روزهای تکراری بی‌ثمر هستید، اگر به‌دنبال راهکارهایی برای آغاز کردن هر روزتان به شیوه‌ای درستید و یا اگر می‌خواهید، تحولی اساسی در زندگی روزمره‌تان ایجاد کنید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. صبح جادویی به برنامه‌ریزی کلی برای گذراندن روزتان کمک کرده و نظم و انگیزه لازم را به باقی ساعات روزتان تزریق می‌کند.


توصیه های دیگران درباره کتاب صبح جادویی

گیلین گودوین، یکی از الهام‌بخش‌ترین اشخاص توئیتر در سال ۲۰۰۹ و بنیان‌گذار www.InspireMeToday.com

«اگر آماده‌اید که معمولی بودن را پشت سر بگذارید و نیروهای بالقوه‌تان را به حد اعلی برسانید، فقط این کتاب را بخوانید. کتاب صبح جادویی کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن قفل قدرت شخصی‌تان را باز کنید و از توانایی‌هایی بهره‌برداری کنید که موجب می‌شوند مردم عادی، مردمی فوق‌العاده و غیرعادی شوند. قویاً توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانید و صبح جادویی خودتان را کشف کنید.»

جان برگاف مدیرفروش ویتامیکس:

«کتاب صبح جادویی یک منجی پیشرفت شخصی است. ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا همه‌ی ابزارهای دیگر را در جای خودشان قرار دهید. من زندگی و مردم را خیلی جدی نمی‌گرفتم، اما کتاب صبح جادویی به عنوان مهم‌ترین اسلحه‌ی شما علیه شکست، لایق توجه‌ای مشتاقانه است.»

رابرت کیوساکی معلم بزرگ موفقیت می‌گوید:

«هال الرود نابغه است و کتاب صبح جادویی واقعا سحرآمیز است.» این مقدمه از رابرت کیوساکی بزرگ نشان می‌دهد تا چه اندازه، خواندن این کتاب برای همهٔ کسانی که به‌دنبال داشتنِ زندگی موفق هستند، ضروری است. اگر به‌دنبال الگوهای مؤثری برای رسیدن به موفقیت و داشتن زندگی شادتری هستید، معرفی کتاب امروز را از دست ندهید.

رودی روتیگر درباره کتاب صبح جادویی می گوید:

” کتاب صبح جادویی به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که تغییراتی سریع و عمیق در همه جنبه های زندگی تان به وجود می آورد. اگر واقعا به دنبال بهبود زندگی تان هستید حتما این کتاب را مطالعه کنید”.


بخش‌هایی از کتاب صبح جادویی

درجه‌ٔ مسئولیت‌پذیری شما نسبت به اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد، همان درجه‌ٔ قدرت شخصی‌تان برای تغییر شرایط زندگی‌تان است. درک تفاوت میان مسئولیت پذیری و عیب‌جویی بسیار مهم است؛ درحالی‌که عیب‌جو به‌دنبال مقصر می‌گردد، ویژگی مسئولیت‌پذیری مشخص می‌کند که چه کسی مصمم است تا شرایط را بهبود ببخشد. اگرچه من مقصر تصادفم نبودم، اما مسئولیت بهبود زندگی‌ام با خودم بود؛ مسئولیت اینکه شرایط زندگی‌ام را به شرایط دلخواهم تغییر دهم.

هنگام دویدن به یک فایل صوتی گوش می‌کردم. اگرچه قبلا آن را شنیده بودم، هرگز متوجه آن نشده بودم. گاهی‌اوقات چیزی را بارها و بارها گوش می‌کنید، اما درگیر آن نمی‌شوید و به آن توجه نمی‌کنید. برای این‌که آن موضوع توجه شما را جلب کند، باید آمادگی ذهنی داشته باشید. من آن روز مأیوس بودم و در نتیجه، آن موضوع نظرم را به خودش جلب کرد. وقتی شنیدم جیم ران با قاطعیت می‌گفت:

«سطح موفقیت شما به‌ندرت از سطح پیشرفت شخصی‌تان بالاتر می‌رود، زیرا موفقیت چیزی است که شما با شخصی که به آن تبدیل می‌شوید، جذبش می‌کنید»، ناگهان از حرکت ایستادم. این فلسفه درحالِ دگرگون کردن زندگی‌ام بود.


فهرست مطالب کتاب صبح جادویی

تحسین های کتاب
درباره نویسنده
سخنی با خوانندگان
پیش‌‌گفتار

مقدمه: داستان من، و این‌که چرا داستان شما مهم است

فصل اول: زمــانِ بیــدارشدن با تمـام قواســت
فصل دوم: صبـح جادویـی؛ زاده‌ی اوج ناامیــدی
فصل سوم: بررسی حقیقت جامعه‌ی ۹۵درصدی
فصل چهارم: امروز چرا بیدار شُدید؟
فصل پنجم: خط‌مشی پنج مرحله‌ای بیدارشدن
فصل ششم: منجی‌های زندگی/ شش راهکار حیاتی برای زندگی‌کردن با تمام قوا

منجی اول: سکوت
منجی دوم: تلقین به خود (جملات تأکیدی مثبت)
منجی سوم: تجسّم
منجی چهارم: ورزش
منجی پنجم: مطالعه
منجی ششم: نوشتن (مکتوب‌کردن)

فصل هفتم: جادوی ۶ دقیقه‌ای (برای افراد پُرمشغله)
فصل هشتم: تطبیق صبح جادویی با سبک زندگی
فصل نهم: از تحمل‌ناپذیر تا توقف‌ناپذیر
فصل دهم: چالش ۳۰ روزه‌ی متحول‌کردن زندگی با صبح جادویی

سخن پایانی
ضمیمه‌ی اول: ایمیلی که زندگیتان را متحول می کند
ضمیمه‌ی دوم: بسته‌ی چالش ٣٠ روزه ی متحول کردن زندگي با صبح جادویی


مشخصات کتاب

عنوان: صبح جادویی
زیر عنوان: 6 عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند
موضوع: فشار روانی کنترل
نویسنده: هال الرود
مترجم: لطیف احمد پور
ناشر: انتشارات نوآوران سینا
قطع: رقعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد چاپ: ۱
تعداد صفحات: ۲۸۸
قیمت: ۲۶۰,۰۰۰ ریال

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا