رادیو بدن

را ه های کم کردن اضطراب

را ه های کم کردن اضطراب

را ه های کم کردن اضطراب _ از نظر فنی، اضطراب ، دلهره و ترس ی است که به خاطر یک اتفاق پیشِ رو، به آدم دست می‌دهد. در واقع، وقتی ما آینده را به شکلی ترسناک برای خودمون پیش‌بینی ‌کنیم، طوریکه این پیش‌بینی‌ها در کل بی‌پایه و اساس باشند، اون وقته که دچار اضطراب میشیم. تووی زندگی روزمره، علائم جسمی و روانی اضطراب را میشه در مواردی مثل بالا رفتن تپش قلب، عدم تمرکز در کار و تحصیل، اختلالات خواب و بدخُلقی با خانواده، دوستان و همکاران دونست. همراه من علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن  باشید تا کمی بیشتر در این مورد بدانید…

رادیو بدن 171

در حقیقت، اضطراب و استرس، واکنشی جسمی و احساسی به خطرات درک شده است و جزو احساسات رایجی هست که شاید در طول زندگی بارها تجربه کنیم. اما وقتی که اضطراب؛ شدید، قوی و از کنترل خارج شود، می‌تواند مشکلاتی را در سلامت روحی و جسمی ما ایجاد کند.

به عنوان مثال، در این ایام کرونایی و قرنطینه خانگی ، افسردگی ماندن در خانه، لغو برنامه‌های کاری و تفریحی و احساس زندانی شدن و کم‌حوصلگی شدید، و بدتر از اون اخبار منفی یا ضد و نقیض رسانه‌های مجازی؛ پیامدهای اضطراب و استرس بیش از حدی رو به همراه داره که حتما بر سلامت مان تأثیر منفی میذاره. در حالیکه هممون خوب میدونیم این بیماری با همه یکسان رفتار می‌کند. و همه دنیا در حال طی کردن یک روند هستیم. پس باید این موضوع رو مد نظر داشته باشیم که وقتی اضطراب زیاد می‌شود، زندگی سخت تر می‌شود. و فشارِ افسردگیِ بیش از حد، سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

جالبه بدونید، به گزارش سایت ایندیپندنت فارسی از سازمان بهداشت جهانی، مشروب خواری و رابطه جنسی بیش از اندازه، یا بدتر از اون خودارضایی به دفعات زیاد، اصلا راهکار مناسبی برای کاهش اضطراب دوران قرنطینه نیست!

 

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا