رادیو بدن

رابطه پدر دختری

رابطه پدر دختری

رابطه پدر دختری _ پدر عضو مهمی از خانواده است، که رفتار او بدون شک روی همه اعضای خانواده تاثیر می گذارد. او اولین قهرمان زندگی هر فرد است، اگرچه پدران سعی می کنند با فرزندانشان به صورت عادلانه رفتار کنند، اما به نظر می رسد که با پسران خود بیشتر وقت می گذرانند، شاید این به دلیل اشتراکات زیاد بین آنها باشد، و شاید دخترها احساس نزدیکی و صمیمیت با پدر نداشته باشند.

در حالی که اگر پدر و دختر خانواده روابط خوبی با هم داشته باشند، فوایدزیادی رو برای آنها به همراه دارد. طبق تحقیقات مشخص شده، دخترانی که رابطه خوبی با پدر خانواده دارند، نمره های درسی بالاتری دارند، و امکان فارغ التحصیلی این افراد بیشتر است. و این باعث میشه نسبت به خود احساس بهتری پیدا می کنند، و به طور کلی در ارتباط با مردان دیگر، اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند، و از روی کمبود محبت و ناتوانی به مردان غریبه پناه نمی برد و انتخاب های نادرست ندارد و خیلی از موارد دیگری که می تواند باعث موفقیت های دختران در زندگی شود.

بنابراین وظیفه پدران این است که برای ایفای نقش خود مطالعاتی در این زمینه به دست آورند و یاد بگیرند با فرزندان دختر خود چگونه رفتار کنند. خب حالا این سئوال پیش میاد که شما به عنوان پدر، برای برقراری رابطه دوستانه با دخترتان چه کارهای باید انجام دهید؟ همراه من  علیرضا آزاد ، مدرس مهارت های زندگی برای تغییر سبک زندگی از طریق مدیریت استراتژیک بدن باشید.

رادیو بدن 160

راستش، پدرانی که رابطه خوبی با دخترشون دارند این کار را از روز تولد او آغاز کرده اند، از همان روز اول او را بخش مهمی از زندگی خود می داند و خودشان را درگیر زندگی او می کنند، زمان بیشتر صرف دخترشان کرده و از بودن در کنارش لذت می برند. چون میدونند هرچه قدر این کار را بیشتر انجام می دهند به مرور روابط شان بهتر خواهد شد. در قدم بعدی، تلاش کنید، چیزهای جدید به او یاد بدهید.

رابطه پدر دختری

این که یک پدر چیزهای جدیدی به دختر خود یاد می دهد یک اتفاق بزرگ و تحسین برانگیز است. معمولا پدرها سعی می کنند مسائل مردانه ای به دختران خود آموزش دهند، مثل، تعمیرات خانه، تعمیر ماشین یا ورزش های رزمی و اینا رو به آنها یاد می دهند. تا مثل یک مرد قوی بار بیایند و از پس کارهای سخت برآیند، ولی این مسئله در صورتی که افراطی انجام نشود، اعتماد بنفس کاذب دختران را زیاد می کند. در حالی که میتونید چیزهای مهم تری رو بهش یاد داد مثل تکنیک های خود شناسی، شخصیت شناسی، ارتباط موثر، فن بیان، رفع خجولی و خیلی از مسائل مربوط به ارتباطات که این روزا در هر جامعه ای خیلی لازم و به درد خور است.

تولید و پخش در رادیو بدن 

منبع مدیریت استراتژیک بدن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا